Lunchpaus

Nu är jag hemma på en liten mellan landning.. Ridningen gick super idag, det tar sej! sa kärringen som hade eld i håret ;-) Han var riktigt fin, och det var bra för mej att jag ridit nåt annat än P för då fick jag mer känsla för hur det ska va.. Det är så lätt at bli "hemma-blind" på sin egen häst. Red mycket grund och form arbete, och han arbetade bra passat igenom:-) Efter träningen fick han gå ut och mysa i gräshagen, Han såg verkligen hur nöjd ut som helst!


Min stora (feta) Kärlek! ;-)


Lagom hungrig P:son efter träning

Nu ska jag studsa upp på cykeln och trampa in till jobbet, ikväll väntar tvätt!
Vi hörs då! Ha en toppendag!
Over and out!


Dax för jobb! :-)
Kommentarer
Postat av: Alessandra

Ååh vad fin han är din lilla Panther! Jätte fina bilder, vem har lärt honom poserna? ;)

2009-06-09 / 13:44:11     URL: http://aless.webblogg.se/
Postat av: Linda

Bästa hästen!!

2009-06-09 / 16:00:37     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?