Hög på livet!

Jag är så himla glad!! Har varit ute och gått i det fina vädret och i den värmländska skogen, för första gången sedan september har jag gått promenad på riktigt, pga av operationerna har jag fått hålla mig ifrån det, men nu är jag så sjukt på G igen! :-) Jag gick och sjöng, på tok för högt egentligen men vad fasen gör det! Jag diggade till och med Thomas DiLeva- Vem ska jag tro på, tro på, tro på när tro på när tro på när det är så här! Haha ja snacka om att vara hög på livet! :-) Solen skiner här i Karlstad nationaldagen till ära, lite synd att vi inte firar den mer egentligen! Men nu ska jag iväg till Aless och vi ska ta oss ut till nåt mysigt ställe och ha picknick!

Ha en toppendag!
Puss & Kram från Glada Jag!

Glada jag på Lövhöjden!
Kommentarer
Postat av: Aless

Jag är så glad för din skull Elin, nu får det vara slut på elände! Mot bättre tider för dig;)...

2009-06-06 / 18:44:15     URL: http://aless.webblogg.se/
Postat av: Aless

Fin bild glömde jag säga !

2009-06-06 / 18:45:29     URL: http://aless.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?