Hästdag i Falkenberg!

Dagen har som sagt spenderats på hästtävlingar i Falkenberg :-) Jag, Johanna, Rebecka & Amanda åkte dit vid lunch då vi gjort färdigt stallet och ridit hästarna.. Vi har suttit och mått gott i gräset på dressyr-tävlingarna, jätekul, jättevarmt och väldigt lärorikt! Ridningen imorse gick bra men det beror ju på vad man jämför med ;-) Haha! Men man ska ju tävla mot sig själv! Eva var ju självklart på plats med och lite andra namn som Bo Tibblin även Anki Carlsson från vårt kära värmland var med och tävlade St george på sin Chaplin och slutade 2:a! Jättekul! Grattis!

Nu har jag även varit ute på en kvällspromenix med P och kommit hem,tvättat av mej allt damm och nu ska jag och Jenny bege oss till Maxi för att inhandla en mysig middag som ska avnjutas ute i det gröna det blir picknick vid Nissan.

Ha en härlig lördagkväll!
P&K


Johanna svalkar sig                            Jag i viloställning och Rebecka bakom


brunbrända ben vilar i skuggan        Thea var duktig


Anki & Chaplin på banan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?