Härliga tisdag!

Nu har jag precis varit i stallet, red Putebanan idag och det gick helt super!! Bästa någonsin tror jag eller i alla fall så långt jag kan minnas :-) Hade mycket ny inspiration från gårdagen och det kändes riktigt bra, samtidigt var P på strålande humör och jobbade super! Kommer med lite träningstips senare i veckan! Efter träningen fick han gå ut naken i det fina vädret och käka lite gräs..

Imorgon är det underbara Amanda som har hand om P, då jag åker till Göteborg på Hemligt uppdrag i eftermiddag :-) Nu ska jag gå ut i solen och bättre på midsommar brännan i ett par timmar!

Ha en härlig dag!
Puss & Kram
Kommentarer
Postat av: Lina

Haha! Lycka till med ditt hemliga uppdrag ;) puss & kram på dig vännen ..

2009-06-16 / 17:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?