Go morron lediga måndag!

Bloggen ville inte leka med mej igår så därför blev det inget mer inlägg.. Men nu är det måndag och allt rullar på som vanligt tycker man, men en stor skillnad finns det jag har ju ingen skola! Jag är alltså väldigt mycket ledig :-) Nu ska jag åka ut till P se hur han mår, jag har ju inte varit där på flera dagar ju! Ska bli kul att sitta upp och rida, speciellt nu när jag har ridit William med, dom är väldigt olika! Sedan ska P skos idag med, klockan 11 kommer hovslagaren, så nu håller jag på att koka kaffe och tina bullar till honom! Lite inställsam får man va! ;-) Efter stallet blir det långpromenad, det är soligt och fint väder idag, i alla fall än så länge.. :-) Nu är det dags att åka!

Vi hörs sen!
Puss & Kram¨


Jag & Britts häst William hemma på Hammarö
bild lånad av Linda
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?