För det är fredagsmys!!

God dagens! Jag tog rejäl sovmorgon imorse, behövde verkligen sova ut efter den hektiska tid som varit.. Klädde på mej och fick skjuts av mamma in till staden, där mötte jag upp Aless för en lunch :-) Så himla roligt att träffa henne, var så länge sedan.. Jag har ju flyttat och hon har varit ute i världen på äventyr.. Nu ska jag fika lite med mammsen innan jag ska åka in till PiaClipodrom och fixa håret! :-) Ska bli spännande för jag har faktiskt inte direkt någon idé om hur jag vill ha det, så hon får nog fria händer Pia!! :-O Får se hur jag ser ut om några timmar :-) Sedan tänkte jag ta med mej Aless ut till IKEA och hälsa på Tessan som jobbar och sliter ända till grillningen ikväll, duktig du är gumman!

Vi hörs senare så får ni se hur håret blev med! :-)
Puss så länge!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?