En sprucken svanskota!?

Jag tog mej även en sen kvällspromenad efter att ha duschat av mej svett och salt efter en heldag vid havet. Med inpackning i håret och nyinsmord solbränd hud gav jag mej ut på en promenad längs med Nissan som Sanna tipsade om. Hur mysigt som helst var det i den vackra kvällssolen! Så kul med nya ställen att gå på! Jag fick dock ett litet problem... Jag bara gick och gick och gick längs med Nissan och njöt av den fina kvällen, tillslut inser jag att jag ska ta mej hemåt också, och hur fasiken då!!? Ja det var ju inte det lättaste och jag gick nog inte direkt den smartaste vägen heller.. När jag gått i en timme börjar jag få sjuka huggen i svanskotan! Det var bland det konstigaste jag varit med om, och så fort jag vred på huvudet så hög det ännu värre! Så jag ringde hem till mammsen, för hon har ju koll på sånt där.. Så jag hade henne i luren hela sista biten så jag kom hem ordentligt ;-) Mamma sa att det kunde vara så att jag fått en spricka i svanskotan, som man kan få av en så kallad strech-fraktur.. Hoppas verkligen att det inte är ngt sådant, jag har haft stora problem med svanskotan i tonåren så det kanske sitter kvar lite.. Men vad konstigt vettni! Kanske är påväg en svans ut?! ;-) Nu är jag äntligen hemma i soffan och har stechat ordentligt och nu ser jag på So you think you can dance efter en promenix på mastiga 1 timme och 40 min Puh!!!

Trevlig kväll kära ni!
Puss & Kram


Äntligen har man fått lite äkta            Nu har jag sköljt ur inpackningen
färg i fejjan & slipper hålla på att     & tagit kvällen på riktigt!
fuska med solpuder och smink
Så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?