En hälsning från rälsen

Nu sitter jag på tåget som rullar på mot Göteborg.. För typ första gången var jag snål när jag bokade tåg och hade ingen lust att betala för någon sittplats, för såhär en tisdag lär det ju vara dött tänkte jag.. Men ack så fel jag hade ni! Det är fullt med ungar här som antagligen är på väg till Göteborg och Liseberg för klassresa, och det är inte EN klas heller! Haha det är livat här i tåget vill jag lova! :-) Jag fick gå igenom hela tåget och sitter nu allra längst bak, där jag fann mej en liten plats.. Får se hur länge jag lyckas få sitta kvar :-) Har knaprat i mej måttliga antalet Marie kex med :-) Nu ska jag försöka göra lite nytta och läsa igenom skolarbetet, istället för att läsa Glamour och lyssna på Johan Palms debutalbum ;-) Men det är bra mycket skönare!

Puss & Kram från tåget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?