Det börjar bra.. håll i!!

vaknade till solsken nu på morgonen, så kom igen nu och håll i det fina vädret Halmstad! För det är idag det smäller ju, midsommar here we come! :-) Nu sitter jag och äter lite frulle för jag måste skynda mej ut till stallet nu på morgonen, så jag hinner med P också :-) Sedan är det ju Champagne-frukost klockan tio, vilket jag inte kommer hinna till men vill ju i alla fall inte komma allt för sent! Jag surfade precis in på pappas favorit sida gällande väder som är yr.no för att kolla om solen verkligen kommer att hålla i sig.. Det ser bra ut ända fram till 18 sedan är det sol och regnskurar över Halmstad, men det där med regnskurar vet jag inte om jag tror på faktiskt!! :-) 

Ha nu en härlig start på vårt härliga midsommarfirande!
Vi hörs sen då kommer det lite bilder med! ;-)
Puss & Kram 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?