Det blev en dag på stranden!

Min dag har varit underbar! Jag var i stallet tidigt imorse för att hina tida innan den värsta värmen satte in! P var väldigt duktig, försökte rida ett kort men intensivt pass så han slapp fajtas med värmen allt för länge.. Han var väldigt duktig idag med och vi övade i huvudsak på enkla byten :-) Efteråt fick han bada, och som han njöt!

Efter stallet med P ute i hagen, så åkte jag ner till stranden där i har varit på stranden hela dagen och badat antalet gånger för att svalka ner oss! Det var riktig södern-värme idag då det knappt fläktade på stranden! Vi har fkat, sovit, spelat Yatzy och bara njutit! Sedan köpte vi oss en varsin Glass med, Callipo Refresch! Ruggigt god! Sedan kom Ida ner och gjorde oss sällskap när hon slutat jobbet :-)


Underbara havet                                 Sandra & Ida på stranden

Efter stranden tog jag en sväng ut till min prins och svalkade av han med ett litet kvällsbad efter en varm dag.. Det är även himla bra att ha en bonde med en gård när man är fattig student vill jag lova! Börje kom och gav mej årets första färskpotatis och rädisor från deras lanne :-) Så fick jag ägg också! Helt toppen! Så till middag blev det Färskpotatis, rädisor, broccoli och torsk som jag panerade! Riktigt gott!


Min middag!

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?