Delicious!!!

En helt fantastiskt tisdag kväll har jag haft! Åkte ut till stallet och hämtade in Panther & Sydney från hagen, de stog och njöt i det fina vädret när jag kom helt obekymmrade från flygfän då de var klädda i varsin rymddräkt som skydd! P fick komma in i sin nyskurade box, så nu har han jättefint i sin lilla lya! :-)


P i sin rymddräkt från Bucas, 3:e        P myser i nyskurad och nyhalmad box
året i rad, sjukt bra kvalitet på flug-
täcke!

Sedan bar det av in till stan och jobbet för ett litet möte, vi klarade av det fort och gick vidare till Harrys där vi satt ute i solen och mådde gött! Gött käk och många goa skratt men avvikande samtalsämnen ;-) Tack tjejer för en härlig kväll!


Jag & Isabella                                       Jennie & Jessika


The well-known WIngs!!                      Jag har ju inga problem med att rensa
                                                                 tallriken åtminstone!! Gött gött gött!

Min galet mätta mage och jag satte oss i bilen för att åka hem och parkera, körde lite vilse med, så bra är jag på Halmstad... Skulle prova att ta en annan väg ;-) Kom till sist fram och gick över direkt till födelsedagsbarnet Lina med en blombukett! Lina bjöd på underbart god tårta och massa andra godsaker.. Och det händer bara inte att jag säger nej till sötsaker, så jag åt måttligt bra så nu har jag magknip och ska krypa ner i sängen :-)

Imorn ska jag glassa på stranden hela dagen! :-)
Sleep tight!
XOXO
Kommentarer
Postat av: Jessika

Mätt var bara förnamnet.... mådde hur illa som helst efter jag även tryckt i mig godis. Det där sista var bara för mkt:-)))))

kram

2009-06-24 / 07:37:39
Postat av: Lina

Tusen tack för att du kom förbi och firade lilla mig ;) Buketten var så otroligt fin!! Haha jag kan tänka mig att du fick kämpa med tårtan efter all go mat på Harrys, men som sagt sötsaker finns det alltid plats för :D puss på dig finaste Elin

2009-06-24 / 15:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?