Blöt & tomtegröt...!

Nu har jag precis kommit in efter 4:a timmar i regn och rusk! Fy vilket pissigt väder det är i Halmstad just nu.. Vi har varit iväg till Team Piaff och kontrollerat fostret hos Evas sto..Tur och retur till Helsingborg i riktigt regnväder.. Men allt såg jättebra ut och man blir så lycklig när man ser det lilla livet på tv-skärmen :-) Hon tyckte dock inte alls det var kul att åka transport och lastningen tog en bra stund när vi skulle iväg så man hann bli väldigt blöt och rätt så frusen.. Så nu har jag precis värmt mej med tomtegröt och rostade mackor :-)

Kvällens mycket goda måltid :-)

Ska nu ställa mej i duschen och stå där länge! Så jag tinar upp och kan lägga mej och läsa min bok New moon varm och mysig! :-)

Ha en mysig kväll och sussa gott!
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mammsen & pappsen

Hallo där!

Japp, här lyser solen med sin frånvaro.Idag är det den gråaktiga modefärgen som gäller på himlen.



Regn,regn och åter regn.......

Jobbar hemifrån idag(fredag).Hur mår foten?



Kramis/Mammsen

2009-06-12 / 11:49:56
Postat av: Elin

Å Hej mamms! Skicka hit lite bullar! :-) Foten mår bra den blir nog bättre och bättre! Trots regn och rugg! Du skulle varit här nu när jag med är ledig, så kunde vi hafr bullkalas! Vi hörs ikväll :-)

Kramisar!

2009-06-12 / 16:02:07     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?