Bad, Strandpromenix & grillning

Det blev faktiskt riktigt fint förut, jag tog bilen ner till östra stranden för att slöa lite i solen, men när jag väl kommer ner blir  det givetvis riktigt molningt så jag får dra på mej tjocktröjan, ungefär en halvtimme senare vaknar jag av värmeslag då det är soligt och varmt igen och där ligger jag i tjocktröjan, då får man ju bra bränna med liksom! ;-) Men detta lilla knep var ju faktiskt effektivt som attan för att premiär-bada i havet för i år :-) Var så varm så jag tog mej ett dopp i det blå :-)

Efter sommarens första dopp!
Bättre sent än aldrig ;-)

Efter stranden hörde Ida av sig och undrade om jag ville med henne och Sandra ut och gå för att sedan ta grillningBolmens.. Å det ville jag ju såklart! Vi gick en långpromenad ner till stranden och gick sedan och kikade på massa mysiga hus och stugor på tillbaka vägen, det kändes verkligen som sommmar ikväll :-) Sedan var ja tvungen att ta svängen inom mej och ta med mej lite käk bort, jag hade lite fläskfilé i frysen som jag lade i en egen marinad som jag fixade ihop (stolt) :-) Det blev riktigt bra! Stackars killarna hade väntat länge på oss och fått lägga kol på grillen ett antal gånger.. Förlåt! Himla mysigt att grilla i kvällssolen, sedan gick vi in till johan och såg på en kärlekshistoria - Just like heaven :-)


Ida & Daniel                                          Johan, Sandra & Anders käkar grillat


Mitt käk! Fläskfilé, grillade grönsaker
värmländsk potatissallad, gurka &
såklart en avokado

Tack för en mysig kväll!
Nu blir det snart sängen för mej, upp tidigt imorgon och rida ut med Amanda på en morgontur i skogen.
Puss & Kram
Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Vad mysigt ni såg ut att ha det :) Hoppas skogsturen gick bra idag! Kyssar

2009-06-22 / 13:08:21     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?