Utvilad!

Jag har i princip precis stigit upp och käkat frukost nu, satt ju uppe igår och trixade med min nya telefon, så himla kul! :-) Så jag stängde ögonlocken rätt så sent.. Nu ska jag ta mej en liten promenad innan jag ska åka ut till Maxi och jobba lite, i eftermiddag ska jag åka till min älskade Panther också! Och imorn får jag besök :-) Ska bli så himla roligt, Tessan, Andreas & Atlas kommer hit! De har hyrt en stugaöstra stranden, vilket är helt perfekt! Kommer bli tokmys!

Ha en toppendag!
P & K


Kommentarer
Postat av: Alessandra

Hej vännen, synd att jag inte kunde vara med. Du ser i alla fall ut att ha haft det jätte mysigt här hemma i Värmland.



Kramis hörs snart

2009-07-26 / 16:59:07     URL: http://aless.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?