uteritt & bajs på Ica!

Äntligen är kvällen här och jag klarade av dagen på Maxi, trots att jag inte trodde jag skulle härda ut hela 10 långa timmar! ;-) Efter jobbet åkte jag direkt till stallet och P, där väntade både Amanda & Rebecka och vi red ut med hästarna i skogen, så himla mysigt och P är såå himla lugn och duktig, så jag kan knappt tro att det är samma häst som jag köpte för tre år sen... Jag bara njuter! Nu har jag och min älskade Tess varit och handlat på Maxi på högskolan, vilket resulterade i kväljningar och lite skratt trots allt! Någon hade Bajsat på golvet!!!! Det låg tre korvar vid frysdiskarna, uuh vad vidrigt! Personalen trodde vi skämtade när Tessan sa till.. Nu kommer de snart hit och vi ska beställa pizza & kebab för att fira deras hitkomst! ;-) Ska bli ruggigt gött! Sedan får vi se vart kvällen slutar! ;-)

Ha en mysig afton!
P&K
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?