Trötter!

God afton! Jag känner mej riktigt trött och sliten idag mina vänner.. Vet inte riktigt vad det är men huvudet är lite väl tungt och benen som bly! Trots detta har jag haft en duktig dag! Tränat med P, jobbat, vart på gymmet och nu lagar jag mat! Blir Lax i ugnen med pesto, lime, lite grädde och riven ost. Hoppas det blir gott! :-) Och ikväll är det So you think you can dance på 5:an, det är såå bra!! Imorgon jobbar jag heldag vilket jag inte är van vid så jag ska nog sova ganska tidigt ;-)

Ha en härlig kväll!
P&K


Träningspjucksen på!!


Laxen med pesto,lime,grädde & ost! Nu är han inne i
ugnen och gottar sig!
Kommentarer
Postat av: Sandra

Heej där! Hur trivs du i din nya lya? Kommit till rätta med allt? Vad sker i höst för din del? Hälsn din fd granne =) Sandra

2009-07-08 / 22:13:03     URL: http://encanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?