Trött tröttare tisdag!

JaaA Elin man får ju ta och skylla sig själv när man vart ute på en spontankväll!! Jag tror inte jag sovit något alls i princip så nu har jag varit vaken sedan igår morse klockan sju! Jag grå på måttliga övervarvet nu! Jag sov nog iofs ca 2 timmar inatt, klockan sju ringde klockan och jag skulle ut till stallet för att rida lektion för Eva klockan 9!!! Men jag klarade det bra ändå måste jag säga, P var duktig, jag blev lite bitter på mej själv ibland bara för att min kropp är inprogramerad på gamla vanor så mina händer och ben gör inte som jag vill!!! Men det blir bättre sakta men säkert går jag åt rätt håll! :-) P är i alla fall Världens underbaraste häst!! Sedan bar det av till den lite större butiken för jobb! Jag klarade även det bra trots min kraftiga sömnbrist! Dock hade jag rätt bra hjälp av 4 liter vatten, 2 koppar kaffe och en huvudvärkstablett och en sisådär 100 cashewnötter! Efter jobbet bestämde jag och Bella träff på torget då hon stängde i butiken och jag i den andra.. Vi tog våra cyklar och stannade till vid Ricardos glassbuss, vi tyckte att vi lätt förtjänade en strut med hemmagjord italiensk glass. Där satt vi i den underbara sommarkvällen och njöt av varsin galet god glass precis vid Nissan! Jag älskar livet!


Fina fina Bella med en strut!              Våra glassar!! Choklad i båda (såklart)
                                                                  Latte & Hallon är också kanon!!

Nu ska jag bara slöa i soffan hela kvällen och bara mysa!!
Puss & Kram alla! Ha en toppenkväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?