Spontanitet då den är som allra bäst!

Min mådag blev inte alls tråkig och fattig på händelser, tvärtom! Jag hade den bästa dagen på så himla länge! Allt blir så lyckad då det sker helt spontant måste jag få säga! :-) Måndagen kommer här i bilder, jag förklarar längs vägen...


Söta Jessika ringde från jobbet och
ville luncha! Vi åt såklart på Barmezzo!
Bästa salladerna i Halmstad :-) Blev lite
tjatter och så hade vi fått VIP på jobbet
till måndagsklubben!



Sedan blev det en impulsrunda på stan efter lunchen, viilket resulterade i lite
fynd! Jag är jätenöjd men det var väl kanske inte så bra, jag som skrytit med
att jag blivit så duktig på att inte handla! ;-) Blev bla denna rendiga tröja från
Vila, nitbälte & leggings med nitar från bikbok samt ett riktigt kofta-fynd som
jag glömde ta kort på!

Bar sedan av till Tylö:

Bella & Jag, en dansk som ville         Gratis drinkar! :-)
fota ;-)


..och gratis käk, lagom nöjd nu!        NU till kvällens Höjdpunkt och sjukaste
                                                                 grej! Bella går och vinner en mobil, Samsung
                                                                 touch, så hon får hoppa upp på scenen med
                                                                 Sofie Fahrman!


Bästa & gladaste Bellan!!! Med sin nya
telefon!


Duktiga & coola Veronica Maggio     Stötte ihop med grabbarna Viktor,
                                                                 Fabian & Daniel på dansgolvet! :-)


Victor, Lars, Jag, Fabian & Daniel     Jag & Fabian i härliga miner!
svettas på dansgolvet!

TACK alla inblandade vänner för en galet bra kväll!!!!





Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vilken kväll gumman :) Coolt att din kompis gick och vann en ny mobil, lite lyxigt!!

2009-07-14 / 21:37:44     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?