Sola skiner allti i Karlsta!

Nu är jag hemma på ön äntligen, känns väldigt skönt! Glömde datorn hemma i Halmstad så det blev ju ingen rapport längs med min spännande resa från ett regningt Halmstad till ett soligt Karlstad! ;-) Jag praktiskt taget simmade till jobbet igår, så det känns helt fantastiskt att det varit bikini-väder här på ön idag! Jag har inte gjort många knop idag vill jag lova! Har sovit ut, ätit lyxig frukost, varit hos min sjukgymnast, Köpt favorit-sallad på Maché, slappat och solat på tomten med mamma, fikat och fått besök av mina härliga! Tessan & Atlas och Erik! Även en del av min släkt kom förbi och skulle låna våran båt, mina favvo-tjejer Ebba & Hanna samt farmor, faster Ulrika och Thomas, så skoj!!Vid fem-tiden kom även pappa hem från jobbet och nu har jag precis varit iväg och införskaffat lite gott att dricka samt snaska på till kvällen! Mina älskade päron står nu och fixar inför middagen, det blir grillad oxfilé och pappas hemmagjorda pepparsås med lite smarriga tillbehör! Så gött!!! Det var länge sedan jag käkade så "fin" mat nu ;-) Och efter detta bär det av hem till Erik! Känns som en perfekt fredag! :-)

Ha en fin fin fredagkväll!
Puss&Kram


Mammsen på altanen                     Det går bra för mej nu....


Hanna,  Ebba & Jag                          Liten del av nybygget....


Söta Tess & Atlas visar puss-trix     Erik lika busy som vanligt! ;-)


Gos!!                                                      Ta mej då!! Atlas leker med Erik
Kommentarer
Postat av: Linda

Hej :) Jag har det jätte lugnt på jobbet så jag passade på att läsa din blogg! Ni har så mysigt ute på Lövhöjden!! Ha så trevligt ikväll hemma hos Erik! Jag ringer! Kyss kyss!

2009-07-24 / 19:28:05     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Du verkar ha det bra i k-stad! Får snart ses igen, kommer bara vara mer o mer i halmstad nu när jobbat börjar bli mindre, vi hörs en dag snart o ha det super! Pusspuss

2009-07-25 / 19:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?