Semester-onsdag!

Idag har jag haft en fantastiskt bra dag! Mamma och pappa kom hit vid halv två-tiden och då hade jag hunnit vara i stallet och rida samt fixa klart allt :-) P och jag tränade i ridhuset imorse och han var duktig, men det var redan varmt och kvavt så han fick ett bad efteråt idag med :-) Plockade sedan en bukett blommor och åkte hem och bakade en rabarberpaj..



Jag, mamma & pappa åkte sedan ner till östra stranden och sol-badade i några timmar! När vi är i plurret så börjar pappa springa in mot stranden i vattnet och jag hakar på och kutar allt jag har, tävling såklart! och kommer ifatt! Rätt va det är så bara försvinner pappa! Hahaha han vurpar på det grunda för det blev lite djupare igen :-) Måste sett så sjukt kul ut och fasen som vi skrattade och gissa om han var sandig överallt sen eller! Vi åkte hem vid lite efter fem tiden och duschade av oss och jag fixade en svalkande sommardrink till oss, riktigt gott! Känns verkligen som semester :-)


Drink med Bacardi apple, cider kaktus/lime, lite sprite, pressad lime &
lite fina jordgubbar för somrighetens skull! Mums!

Vi begav oss sedan in till staden och käkade middag på Harrys, jag tog såklart The wings, vad annars! :-) jag och mamma drack härligt rosé och pappa en öl såklart :-) Mätta och belåtna gick vi en liten omväg hem och kikade på lite båtar vid Nissan.. Mysigt! Nu sitter vi hemma och äter godis som vi stannade till på Hemköp och handlade på vägen hem.


Mamma & Jag                                      Mamma & Pappa vid Nissan


Mammsen & Pappsen                        Jag hugger in på vingarna

Natti natt allihopa, sussa gott!
P&K
Kommentarer
Postat av: Linda

Ni verkar ha haft en helt underbar dag :)

2009-07-01 / 23:20:00     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Linda

Ni verkar ha haft en helt underbar dag :)

2009-07-01 / 23:20:23     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?