Revolution!

Idag hände precis något makalöst! Min väckarklocka ringer och jag sätter mej upp för att snooza den och somna om! Är så trött så jag bara måste snooza, orkar ju inte kliva upp än, det gör jag aldrig! Här händer det märkliga: Jag tänker att va fasen, helt ärligt jag sitter ju redan upp så va fasen, Ta tag i dej människa och kliv upp! Sedan ett tu tre är jag uppe och nu är jag ju pigg :-) Sitter i soffan och äter en stor frukost med mitt nya gröna te som jag köpte på kvarnen i lördags, hima smarrigt! :-) Ska om en liten stund åka ut till P och rida, klockan ett börjar jag jobba och efter det skulle jag behöva ta tag i min träning! :-) Men vi får se hur det blir med den saken.. :-)

Ha en toppendag!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?