Mysig heldag!

Har haft en alldeles underbart härlig ledig dag idag! Har verkligen bara myst omkring runt om i Halmstad :-) Trots det lite märkliga vädret har va klarat oss från nederbörd när vi varit ute på våra utflykter.. Red P i ridhuset imorse och det gick riktigt bra i slutet! Tessan, Andreas & Atlas kom och hälsade på mej och P med, vilket Atlas tyckte var väldigt spännande! Tess tog även massa fina bilder på oss som kommer upp på bloggen inom kort! (!) Vid lunchtid packade vi in oss i bilen och åkte ut till den av mej så välbesökta kvarnen, poppis som attan! ;-) Ja gillárt skarpt! Mitt sällskap verkade också mysa, vi käkade både mat och fika, sedan shoppade Tess såklart med sej lite godsaker hem! Atlas skötte sej väldigt fint bland all rörelse med barn och hundar! Efter vårt besök vid Särdals kvarn, åkte vi till Havredals naturreservat och gick en promenad i den vackra naturen, Atlas stormtrivdes inte minst när han fick komma ner till havet och busa i sand och salt! Så lycklig han var och Tess med som sparkade av sej skossingarna och sprang som ett litet lyckligt barn! Hur söta!? Jag tror Adde passade på att njuta bra med ;-) Jag och Tess tog en sväng till Grizly med där Atlas fick lite nya saker, och så har vi gått i lite affärer på Eurostop :-) Nu har vi käkat räkor här hemma, jag köpte en låda på hela 5 kg, fattar ni hur sjukt mycket det va?! Så jag har minst 3,5 kg kvar i frysen ;-) 129 spänn på Maxi, helt klart värt!! Vi har såklart även spelat poker, dock va jag ju inte lika kunglig idag... ;-) Nu har vi sett på So you think you can dance också och nu är  jag ensam kvar i lägenheten igen, dax att sova nu!

Jag bjuder på lite bilder från dagen som gått, Enjoy! ;-)
P&K

Shopping i kvarnen                        Duktig i trädgården


Sikken fin liten familj de är..         Atlas & Tess in action!!


Jag & Atlas är  bra polare!              Vi har så sjukt kul här!


Myser vid havet!                                Så fin bild på matte & Atlas


Ett med naturen... Rätt så fräsig bild bland galna träd!
Kommentarer
Postat av: Alessandra

Åh vilka härliga och fina kort!! Speciellt den där sista ser ju hur profsig ut som helst, bra fotograf och snygg modell ;)



Gillar stilen med stövlar och klänningen.

Puss kram på er ha en riktigt mysig vecka nu!

2009-07-29 / 13:34:09     URL: http://aless.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?