Morgon walking!

God fredagsmorgon allihopa! Vad pigg man blir när det är fredag :-) Jag gick upp lite tidigare än vad jag behövde idag för att ta en morgon walk, det var så himla skönt och luften såhär på morgonen är så härlig! Nu sitter jag och äter en redig frukost med havrefras & jordgubbar, smörgås, te och melon! Ska alldeles strax åka ut till P och träna lite lugnt innan det är dags för jobb :-) Ikväll har jag inga stora planer, men en uteservering kanske.. ?

Härlig fredag på er!
P&K

Fredags-glad!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, visst är det härligt när det är fredag! Snart är jag tillbaks i Halmstad igen så då får vi ses! :) Har du kollt om du kom in på programmet du sökte? Jag kom in :)

2009-07-10 / 16:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?