Molnig söndag med shopping!

Iag hade vi en molnig himmel här i Halmstad, vilket var rätt skönt :-) Kanske lite hemskt att säga men de va rätt gött asså! Var ju fortfarande varmt! Vi har även fått lite härligt sommarregn som fräschade upp luften rejält!
Jag var uppe tidigt imorse hos P, han fick gå ut en sväng i hagen medan jag mockade, men han blev jagad av Bauta-broms  så han fick komma in fort och vi tog lite träning i ridhuset istället! Vid lunchtid åkte jag och min mor & far ut till Halmstads söndags-sysselsättning Eurostop, det var fler som tänkte så kan jag säga då molnen tågat in på Halmstad-himlen.. Vi har shoppat lite kläder och jag har köpt en ny och hälig outfit :-) Tack Pappa! Efter shoppingen åkte vi till Halmstad fältrittklubb där Conrad håller träning hela veckan och kikade på lite ekipage :-) Sedan bar det av ut till stallet där jag tog en eftermiddagspromenad med P och tittade på när Conrad kikade på Evas hästar och Rebecka red jättebra! Nu har vi precis ätit köttfärssås och spagetti hemma, Mums!


Mamma & jag söndagströtta utanför Eurostop!


Fin vardags-outfit, linne med              Blev enkelt riktigt party med denna
schyssta detaljer upptill & svart       korta paljettop, också från Jc!
penn-kjol - från Jc!




Jävligt roliga bilder  på min & P´s promenad ;-) Amanda & Sid gjorde oss
sällskap! De va la roligt va ;-)

P & K
Kommentarer
Postat av: Linda

Hej honey! Hur länge är dina föräldrar kvar?! Har du bestämt nåt datum när du kommer till Karlstad?? Jag ringer imorn kväll eller på onsda :) Kyssa

2009-07-06 / 22:24:25     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?