Lyckliga jag & underbara dag!

Jag är så trött nu me ack så glad jag är! Kändes riktigt tråkigt att lämna Karlstad så snabbt, men som tur är får jag åka hem en gång till i sommar ju! :-) Jag är så lycklig (och så bortskämd idag) Min förjäkliga mobil som jag haft nu har krånglat sedan dag 2!! Så imorse åkte jag och mina föräldrar in till Telia butiken och fixade en ny telefon till mej :-) TACK så jättemycket mamma och pappa!! Ni försår inte hur glad jag är!!!! :-) En stor guldstjärna går även till Telia-killen Kent som var fantastiskt hygglig! ;-) Nu har jag kanske för alla andra tagit ett litet steg men för mej ett väldigt stort! Jag har nämligen gått ifrån Sony Ericsson och bär numera runt på en Samsung.

Här är min nya skönhet & trotjänare

Sikken snygging!!

Efter vi varit inne i stán svängde vi ut till kära gamla torp och hälsade på underbara Britt! Hon är nog en av världens mest fantastiska människor och jag beundrar verkligen henne! Jag fick även rida på en av deras hästar, Britt och Anders äger underbara fyra-åriga valacken Lord Calvert. Vilken urmysig häst han är, jag har helt klart fallit pladask för denna goding här kommer en liten serie bilder på Lordi...



Härliga Lord Calvert hemma på banan på Torp

Tåg-/bussfärden hem till Halmstad gick fint, jag sov största delen av första biten vilket underlättar otroligt mycket! Nu sitter jag hemma i min mysiga soffa och är bara glad och nöjd! Jag bara myser med tidningar, bok, min nya telefon & lite godis! Ska snart krypa till sängs för imorgon ska jag göra ett pass på Maxi..

Sussa gott allihopa!
Puss & Kram
Kommentarer
Postat av: Tessan

Elin jag dör! jisses vilken snygging till häst! Förstår att du föll pladask för honom! Ser jättefint ut på bilderna, duktig du är gumman! i morgon ses vi och jag längtar som katten! kyssar

2009-07-26 / 10:08:56     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?