Kvalisorts-mys med kvaliteten

Hade en extremt mysig fredagkväll igår! Den var ju snudd på perfekt alltså! Till och med vädergudarna var på vår sida i Karlstad! :-) Det bjöds på urgod middag hemma av mamma och pappa, som by the way är världens underbaraste! Även Erik min käre vän fick en bit mat, var skönt att få bjuda igen lite för alla de gånger jag snikit mej in hos dom ;-) Efter maten åkte vi hem och ut till Eriks underbara casa! Där möttes vi upp av gose-hektor, Tessan & Jacob! Vi satt på uteplatsen och bara myste, som jag saknat dem allihopa! Så himla kul att bara vara med dom, och om tre veckor vankas det riktigt kalas i Karlstad! Glöm nu för allas skull inte detta mina kära! ;-)


Erik & Pappa under middagen        Erik försvinner nästan med dörren....


Fina hammarö!                                  Erik & Jag


Min vackra Tess!                              Underbara & Mysiga, Jacob & Tess


Mysligan Jake, jag & Tess               Jake & Jag


Tess & Erik                                         Jacob & Hektor


Gööör mys!!

TACK för en fin fredag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?