Jobbdax!

Idag ska jag jobba, men blev så snopen när jag kollade på schemat.. Jag börjar vid lunch fast jag trodde att jag skulle öppna, vet inte hur jag fått ihop det så i hjärnan men nu fick jag ju lite extra tid innan.. Så ska passa på att städa lite och gå en promenad och lämna tillbaka en bok på bibblan.. Ikväll ska jag och tjejerna rida ut i skogen, ska bli mysigt! :-) Imorn kväll kommer Min bästa Linda hem till Halmstad och i helgen är det marinfestivalen i stán, kommer bli en bra helg! :-)

Ha en kanonfin dag!
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Ska bli jätte kul att komma ner och få träffa dig sötnos!! Kyssar kyssar!

2009-07-30 / 21:29:41     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?