Härm-apa & underbar dag!

Vi har haft en alldeles underbar dag idag med! Legat å mått gott på klippor ute i Steninge! Imorse red jag lektion för Eva i värmen, helt galet varmt! Det gick toppen och Eva tyckte helt klart att det var det bästa hon sett oss.. Kul!! :-)
(dagens härliga bilder kommer i kvällens inlägg)

Igår kväll kunde jag inte hålla mej längre då jag på bägge mina underbara tjejers bloggar sett en ursnygg bikini som båda köpt! Jag var tvungen att härma er mina älsklingar! Linda & Tessan vi kommer se sjukt snygga ut om vi kan bada tilsammans snart ;-) Jag tog en Lila/vit för att inte vara för härmig ;-)



P&K

Kommentarer
Postat av: Tessan

gumman vi kommer vara sjukt snygga! jättefin färg med! Saknar dig älskling! kysssar

2009-07-03 / 08:12:16     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?