Fredag med finbesök!

Gårdagens tänka festligheter blev ju inte riktigt som vi tänkt oss, det är så typiskt när man planerar det! För då är risken att kvällen inte kan leva upp till ens förhoppningar, så blev det vä lite igår, men vi hade det mycket trevligt ändå får man lov att säga! :-) Så nu satsas det på lördagen istället! Kom i säng sent och underbara Amanda & Rebecka i stallet har tagit hand om min älskade P idag så jag har varit stall-ledig! Dom är så himla Goa!! Jag fick sova ut och ikapp lite av all den sömn jag gått miste om den senaste veckan, jag hann cykla iväg till Maxi och handla och jag han även njuta av solen i någon timme i alla fall :-) jag åt varmrökt lax till lunch! Var så himla gott och somrigt, jag saknar verkligen den laxen som finns på vårt lokala rökeri hemma på Hammarö! Så jag hoppas att jag får massor med lax och het sås när jag kommer hem till veckan! ( mor & far, lägg detta på minnet) Sedan bar det av till jobbet och vi har idag gjort om på damavdelningen med alla nyheter! :-) Så nu sitter jag hemma i soffan och ska försöka få rumpan här ifrån och ta en liten promenad innan jag ska hämta Aless vid station! Hon kommer med tåget vid nio, då ska vi bara lassa av hennes väska hemma hos mej och sedan blir det ner på stan för käk och lite vin på någon uteservering! Ska bli sjuukt kul att få finbesök i form av fina Aless en underbar fredag som denna! :-)

Ha en kanonbra fredagkväll!
Puss & Kram


Min sommar-lunch!                              Myste lite i solen innan jobbet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?