Försoven som satan blev bra tillslut!

Imorse försov jag mej nåt så in i bänken mycket! Som jag skrev igår att jag kände mej så himla trött och det var väl precis vad jag var för jag va fasen som i koma! Jag har 2 stycken väckarklockor som ringer galet högt! Ändå bara skiter jag i dem fullständigt och vaknar inte... Vad är mitt problem!? Kom i alla fall upp hela 2 timmar för sent, vaknade 5 minuter i åtta, då skulle jag hinna till P innan jag började jobba vid tjugo över nio!!! Fattar ni att jag hann!? P fick va i hagen och tjejerna hjälpte mej med in och ut! TACK!! Fick köra som en liten blå med bilen (förlåt polisen) in till stan, men jag hann i tid! :-) Dock såg jag ut som jag precis klivit upp ur sängen, vilket var den bistra verkligheten! hade slängt på mej nåt omatchande i stressen och hann inte ens tvätta fejjan, fräsch tjej!!


Såhär pigg & stressad var jag imorse!

Väl på jobbet blev det en riktigt bra dag! Den gick hur fort som helst och jag hade massor att göra :-) Så skönt när Isabella äntligen kom vid ett! jag var såå varm och hade huvudvärk! Så på lunchen fick jag springa över till Apoteket och köpa huvudvärkstabletter.. Märks att det är mycket turister i stan nu, riktigt kul :-) Efter jobbet gick jag en sväng i lite butiker, behövde en liten handspegel att ha i väskan (märkte att jag saknade det imorse) så det införskaffade jag från Lindex för en billig peng! När Isabella bommat igen på jobbet tog vi en välbehövlig latte och muffinEspresso house Var himla mysigt och vi var nog ganska övertrötta båda två och vi pratade om allt från dammsugar-skräck, fåglar och  läskigt serietidningspapper till träning och höstens skor! Många skratt blev det, Tack tjejen!


Hallon & kardemumma muffin!


Isabella & koppen!                              Jag gör också smygreklam!

Go kväll på er!
P&K
Kommentarer
Postat av: Linda

Du är sjukt lik pigan Lina i Emil i lönneberga på den där bilden!!!!

2009-07-09 / 22:22:04     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Elin

Haha! Tack visst är jag! Har alltid haft henne som en stark förebild! :-)

2009-07-09 / 22:24:31     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/
Postat av: Tessan

haha det är hon verkligen, när Lina har tandvärk!

2009-07-10 / 08:44:12     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?