Fin fina lördag!

Har haft en alldeles fin fin lördag! Hur har ni haft det? Sluppit undan regnet? När jag kom till stallet imorse så hade Amanda redan mockat och fixat allt till P, såå himla snäll! och Rebecka hade släppt ut han i hagen.. Vilka fantastiskt underbara tjejer! Så jag bara lallade runt lite och gav P hans ögondroppar.. Sedan bar det av till jobbet för lite jobb :-) När vi jobbat klar tog jag och Jessika en efterlängtad fika! Riktigt skönt på en lördags eftermiddag :-) Ikväll bär det av ner på stán för att möta up Rebecka för lite tjatter på nån uteservering med ett glas vin!

Ha en härlig kväll med ståhej!
P&K


Vilar våra Converse-klädda fossingar under en fika


Jag prövar Jess coola brillor, vill med
ha sånna! Dock är hon mycket snygg-
are i dem.. Men va tror ni kan jag med
ha glasögon?

Slänger med lite bilder från en kväll med Grästorparna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?