Fantastisk avslutning på dagen!

Efter jobbet åkte jag direkt ut till stallet och P, där möts jag av en väldigt puss-sjuk P och en underbar Amanda! Amanda har fixat allt åt Panther så det var bara för mej att göra iordning och rida! :-) Så lyxigt, speciellt när man jobbat och är lite trött.. Vi red ut i skogen tillsammans jag, Amanda & Rebecka, och det var en helt underbar kväll! Under dagen har det åskat och kommit helt galna regnskurar, men lagom till att vi skulle ge oss ut i skogen skingrade sej molnen och vi fick en vacker kvällsol över äng och skog! Jag kände mej så lycklig och levande när jag tog mej fram på hästryggen en kväll som denna! Vilken perfekt avrundning på dagen! P var lika duktig idag jag kan i princip sitta och bara åka med, det är så sjukt gött! Ni som känner min kära P vet vad jag menar! Han har ju inte direkt varit en filbunke, utan nerverna sitter lite utanpå ibland ;-) Han blev lite rädd för en sådan liten väderkvarn som stod på en tomt, den snurrade väldigt mycket eftersom det blåste men sånt är det helt okej att reagera lite på, så idag får P ett stort A i uppförande! ;-)

Jag känner mej lite seg idag och eftersom det blev sent i stallet och jag har lite huvudvärk pga av det förbaskade åsk-vädret så jag ringde Blue thai på vägen hem och beställde mat! Så skönt att slippa fixa nåt, så jag skämde bort mej själv lite med scampi & grönsaker i röd curry med ris, Jättegott!!

Nu ska jag snart sussa!
Natti natti


Min skogsmulle Panther efter en härligt kvällsritt, se så nöjd!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?