En helg med Aless!

Jag och Halmstad har haft finbesök iform av fina Aless hemifrån Karlstad! Vi har haft fullt upp och gjort massor med mys och skoj.. Har ju inte ens hunnit blogga!! (Katastrof, eller hur?!) ;-) Men nu är jag tillbaka med en massa Goa bilder från helgen! Aless åkte hem i förmiddags innan jag började jobba, känns tråkigt att hon var tvungen att åka redan! Men har vart himla kul att hon varit här! TACK gumman! :-)

Fredagkvällen spenderades på Harrys! (såklart) Aless var tvungen att äta kycklingvingarna ju! Var helt underbart härligt med mat och vin i Aless härliga sällskap! Blev bara en massa tjejsnack! Sånt som man bara delar med sina närmaste vänner, många skratt fick vi oss! :-)


Jag måttligt nöjd på Harrys!           Aless gillade med vingarna trots kladdet!

Lördagen blev en härligt härlig dag det med! Här kommer den i bilder :-)



Fika på Espresso House



Fina Aless utanför Särdals kvarn!    Jag inne i kvarnens mysiga butik


Den goda saften

Vi åkte sedan ut till P och stallet, där tog Aless denna mysiga bild på mej och Panther prinsen


Prinsen & jag

Sedan åkte vi ner till Tylösand, och vilken underbar eftermiddag det var vid havet


Aless                                                    Jag


Snygg-Aless vid havet!                      Jag på väg ner, så vackert här är!


Aless & jag på stranden                   Vi igen! ;-)

På kvällen blev det middag, vin och utgång, förfest med Linda, Daniel, Sandra, Johan och många fler hemma hos Jimmy! Sedan gick vi ut på Mårtenson, var kanonkul, men galet varmt!! Var en himla trevlig och rolig kväll! Imorse åt vi stoor lyxig frukost med nybakat bröd och färska blåbär!


Aless & Jag Goá Å glaá!                   Frukosten!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?