Avsaknad av rutiner...

Ja nu lär jag väl låta hur tölig som helst, men ibland känner jag att jag saknar mina rutiner litegrann! Allt blir liksom lite upp och ner & bak och fram så här på sommaren! Det är givetvis sjukt gött de med, men jag sover för lite, äter för dåligt och träningen blir oregelbunden... Kan någon ge mej en spark i baken!?!  Vore skönt att få lite rätsida på vanorna igen :-) Sedan vet jag att jag kommer gnälla till hösten då allt måste planeras och utrymme för spontanitet blir allt mindre, och dagarna kommer bestå i skola,jobb,träning,ridning, plugga, äta & sova.. Haha vi människor är väl aldrig nöjda av naturen kanske... ;-)

Nu ska jag försöka fixa ihop något bra käk, sedan ska jag gå över till Sandra och sedan åker vi ut till FiestaTylösand! Ska bli riktigt kul, hoppas på samma tryck som i måndags! :-) Jag sitter även och grunnar lite på kvällens outfit (intressant va?!) Haha! Funderar på att köra samma som jag haft hela dagen på jobbet, byter bara ut Conversen mot klackar, så lär jag väl vara kittat och klar va?! ;-) By the way är jag ruggigt nöjd med mit nitbälte tror det kommer bli lite av en hit i höst ;-)

Bältet till min lilla-vita volang             Bältet kommer från Bik bok (bra pris!)

Ha en super-kväll allihopa!
P&K


Kommentarer
Postat av: Caroline

Svinfint bälte :)

2009-07-16 / 19:32:05     URL: http://carolinefant.blogg.se/
Postat av: Tessan

Älskling! Du är ju bara såå snygg! Hoppas kvällen blev lika lyckad som den förra! Saknar dig gumman kyss

2009-07-17 / 09:34:40     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?