Vitt är vackert...

Vitt är vackert och inte minst när det förekommer i form av SNÖ! Jag blev så glad imorse när jag såg att snön verkligen låg som ett täcke på marken :-) Gjorde mig en hastig frukost och hoppade sedan i luffs-kläder, droppade sedan förbi expeditionen på skolan för att hämta ut min tenta innan jag åkte ut till stallet i vårt vackra vita vinterland! Tentan gick bra by the way, VG vilket kändes sjukt gött med tanke på att det var min feber-vecka :-) Jag & P fick träna i ridhuset idag för snön fastnade som attan i hovarna så det gick inte att rida varken på vägarna eller på banan för han fick sånna jäkla styltor! Men passet gick riktigt bra idag & han kändes riktigt fin och mjuk! När vi tränat klart slängde jag på ett täcke och vi tog en liten lätt promenad i det underbara vinterlandet! Så himla vackert med snön på alla träden. Innan jag åkte släppte jag åter ut P i hagen och han busade i snön som bara den!  i eftermiddag tog jag och Catta oss en visit på Eurostop för att se om vi kunde hitta nåt nice! Faktiskt hittade vi ju mer än vi borde och jag tror att jag hittat nåt som jag kan ha på jul/nyår och faktiskt känna mej bekväm i :-) Det där med spets och paljetter är trots allt kanske inte min grej...Slänger upp bilder på inköpen imorn - svarta sammets-shorts & topp med transparenta detaljer. Nu på kvällen har jag givetvis sett på bonde samt skrvit klart min konsekvensanalys inför valet jag ska göra till termin två, det har varit svårt som attan men nu blir det nog ändå med inriktning mot arbete...

Nu ska jag sussa & imorn kommer bli en bra dag! :-)
P & K

Det är sjukt vackert ute i vid stallet nu med all snö :-)


Stoltheten!

Kommentarer
Postat av: Putte

Har han inte en väldigt knölig rygg, den där P? ;-)



God Jul ifall vi inte ses innan dess!

2009-12-17 / 02:56:52
Postat av: Elin

Haha men Putte! P är ju en kamel visste du inte de? ;-) Tack så mycket & go jul på dej med om vi inte ses men om du jobbar inför jul så ska jag att hinna med ett besök på coopan! :-)

2009-12-18 / 00:18:10     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?