Trötta trötta tisdag...

Jäklar i berget vad seg & trött jag varit idag, tror att det måste vara vaccinet! Tog mej i alla fall upp i tid imorse så jag hann fixa lunchlåda till skolan med lax & spenat - vuxenpoäng, Tack! ;-) Förmiddagen i skolan var hur bra som helst!! Vi hade en helt sjukt inspirerande förläsning av en kvinna som arbetar som konsult med bland annat ledarskapsutveckling - precis vad jag vill göra! Så var hon så himla himla BRA på att hålla föreläsning och jag gick därifrån jätteinspirerad :-) Eftermiddagens föreläsning la sej verkligen i lä sen, ett gäng trötta studenter orkade inte alls vara särskillt delaktiga, jag missade att lyssna titt som tätt och med en näst intill sovande Catta bredvid blev jag ju inte mer motiverad ;-) När vi äntligen slutat var det bara hem för att byta om och köra ut till stallet. Tur att Gunnar är där på tisdagar så han mockade åt mej, för gissa om jag har ont i armen från nöff-sprutan! Red ett litet pass i ridhuset iaf som kändes helt okej :-) På vägen hem svängde jag in på Maxi för att fylla upp kyl & frys lite, vilket var väldigt välbehövligt! Nu ska jag dra en liten städrepa innan läggdags :-) Imorn är det en vanlig dag med stall & skola och i övrigt inga stora planer! Längtar till fredag då jag är ledig och ska hitta på nåt kul!

Just det, mitt nya favorit-motto från Telia reklamen, "Livet är som en godispåse man vet aldrig vad nästa karamell kommer att smaka" Det ska jag leva med ett tag! ;-)

Sweet dreams!

Stallklädd...                                 Jättemysigt vid slottet nu med en Stor julgran! :-)

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha jag sa precis till Daniel att jag alltid kommer tänka på dig när jag ser den reklamen!

2009-12-08 / 23:07:23     URL: http://isabellatormena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?