Träning, tacos & spel!

God afton allihopa! Hoppas ni haft en fin tisdag :-) Det har jag, trots att värdet är så dystert att man knappt vill titta ut! Nu saknar jag att befinna mej lite mer norrut, kanske på hemort till och med för ni verkar ju ha snö många av er, och så avis jag är på er!! Idag har det varit en vanlig halvdag med föreläsning och sedan stannade vi i vår grupp kvar i bibblan för att söka artiklar... Vi var nog så gott som värdelösa en stor del av tiden, tiden gick mestadels åt till annat snack och med varsin näsa i pepparkaksburken Elin hade med sig, diskuterade vi mest smeknamn och namn för vår kommande stab! Efter bibblan åkte jag ut till stallet och pyssade lite samt gick en liten promenix med P medan Gunnar mockade... Lyx-tisdag! Direkt när jag kommit från stallet bytte jag istället om till träningskläder och tog mej till gymet, inte en dag för sent!! Shit vad slapp jag blivit efter allt plugg & sjukdom, men nu ska jag igång igen!! När jag var färdigtränad bar det vidare av hem till Björn där det bjöds på tacos & glass med frukt som grabbarna fixat, sedan satt vi hela kvällen och spelade spel & hade för jäkla kul! TACK Bella, Björn, Simon & Tobbe x2 för en härlig tisdag-kväll som livade upp veckan rejält :-)

Nu ska jag krypa ner och nanna! Imorn är jag ledig från både skola och jobb så ska ta en sväng på P imorn förmiddag, sedan ska jag nog ta ett litet besök på Stenalyckan & Eurostop samt skriva på min konsekvensanalys över valet och inte minst häma ut min tenta som ligger och väntar på expeditionen- nervöst!!

Vi hörs imöra! Sussa gott!
P & K


Rapparkalja
med Simon, Tobbe, Björn & Bella :-)


I soffan från fredagens shopping - Björn har fått iordning riktigt fint i

sin lya nu - GRATTIS!


Stolt över lyan & Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?