Skridskor & varm choklad!

Idag har jag haft ännu en härligt härlig dag! Tidigt imorse åkte jag ut till stallet, och eftersom P bättrat på sig såpass fort i ögat tog vi oss en liten ridtur idag :-) Väldigt lätt träning, men det gick även väldigt fint! :-) Väl färdiga fick P äta en tidig lunch för att sedan kunna vara ute hela dagen i det vackra vackra vädret! Catta kom även med vinterns hittills bästa idé & lånade ut sina skridskor till mej :-) Så jag gjorde fort lite varm choklad på termos & hämtade sedan upp henne och körde vidare till Tylösands golfbana och åkte på en av de stora dammarna, det var så sjukt härligt!! :-) Sedan fick jag åka ut till P igen för att ge honom medicin & sedan tillbaka till Catta för att var med på det årliga "julmys med Catta" som hon och hennes kompisgäng har. var himla kul att få träffa alla hennes vänner och träffa nytt folk och riktiga Halmstad-infödingar dessutom - mycket trevligt! Nu har jag även packat väskorna för Värmland och tåget rullar från Halmstads station imorn vid ett tiden :-) Lägenheten är även ordentligt städad nu till och med skurat och dammtorkat - vackert värre!

Imorn blir det upp tidigt till P & sedan så kör Catta mej till tåget så jag slipper konka på allt! :-)
Sussa gott nu - P & K

Mer nöjd än på länge!                   Skridskor är ju riktigt kul!

Konståkerskan Catta in action!

Jag är lite mindre graceful...         Mycket nöjda & glada!


Cattas killar konstruerar egenändigt pepparkakshus!    Full koncentration...

Även egen kristyr blandades...     Å ölflaskorna funkade fint som stöttepelare...

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vad härligt det ser ut när då åker skridskor!!!

2009-12-22 / 12:54:50     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?