Ny vecka med nya tag...

Ja då var det redan måndag igen och jag ska strax sätta mig på cykeln in till stan för att jobba lite i mellandags rean, ska bli trevligt! :-) Sitter här och trycker i mig den berömda ärtsoppan, var inte alls särskilt gott idag... Men men äta bör man ;-) Är precis hemkommen från P oxå, nu ser hans högra öga jättefint ut! Vilket känns såå skönt men samtidigt när jag kom idag ser jag att hans vänstra "sjuka" öga ser värre ut än vanligt så det var ju bara att ringa djursjukhuset för att se vad vi ska medicinera med nu... :-( Varför måste det alltid vara nåt med våra älskade djur?! Nu har jag gjort lite research på nätet och börjar fundera på om P kanske fått gråstarr?? Han har ju liksom som en grå hinna över ögat och fläckvis är denna hinnan tydligare, men i övrigt att dömma är han obesvärad... någon som kan något om detta? så snälla skriv!! :-)

Nu måste jag sticka till jobbet så vi hörs lite senare med något roligare inlägg...
P & K
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?