Julklappar & lägesrapport

Oj oj oj kära vänner vilken dag!! Det har gått undan kan man säga så nu är jag strandad i soffan helt jäkla finito!jobbet var det galet!! Stackars Jessika var helt nersprungen av folk när jag kom så jag ryckte verkligen in så fort det bara gick och körde järnet, jag vill lova att vi båda är väldigt möra nu! Efter jobbet så var det bara att trampa hem för att byta om till ridkläder... Asfalten glänste som attan då temperaturen gått ner och det var total is-gata! Tog mig i alla fall både hem och ut till stallet utan några olyckor. Panthers vänstra öga är fortfarande grått, men nu har jag pratat med veterinären och vi kom överens om att fortsätta med medicinering så ofta det verkar behövas... Känns lite trist, men huvudsaken är ju att min ögonsten mår bra!! Vi tränade lite försiktigt i ridhuset, med tanke på om han har nedsatt syn  just nu - men han verkade opåverkad och kändes riktigt fin! :-) Efter en sen kväll i stallet var det bara att köra vidare till Maxi för att handla, då både kyl och frys var riktigt fattiga innan, men nu har jag fyllt upp mitt matförråd här hemma, så nu ska jag nog klara mig ett tag :-)

Ikväll blev det kycklingsallad, vilket är toppen för nu har jag lunchlåda tills imorn också, alldeles kalas!! Imorn är det repris av idag, det vill säga - jobb & stall, sedan hoppas jag på att hinna med lite annat också :-)

Vi hörs imorn, ha de gött så länge!
P & K

Här får ni se lite bilder på några av mina underbara julklappar!


Allt möjligt av det bästa!                      Superfina kudfodral - älskar det stickade!
inpackning, shampoo,balsam,serum,
värme-spray, 8 hour creme, tvål,
body butter-Moringa, mascaror, 
sällskapsspel, sängkläder m.m


Supersött & härligt underlinne         Min absoluta favorit - tunika från
från norska By Ti Mo                      Hunkydory


Underbart söt skjorta från              Härlig & basic tunika från Lindex
Bondelid

(Mamma du har grym smak - Tack för alla fina klappar!)


        

Kommentarer
Postat av: Ida B

heej sötis! följer dig här på bloggen vet du=) fina klappar du fått.. jag har oxå sådana dära stickade kuddfodral, älskar dem! =)

vi får ses snart! KRAM ida

2009-12-29 / 18:36:02
Postat av: Elin

Å va kul Ida! Hoppas du mår bra, ja vi får verkligen ta å ses, ha ett gott nytt år om vi inte ses innan vännen.. KRAM!

2009-12-29 / 21:45:56     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?