Juldagens resumé...

Juldagen var en härlig dag, men det känns alltid lite tråkigt när liksom det hela är över... Vad ska man längta till nu liksom? På förmiddagen åkte jag med mamma in till Livskraft & var med på Body balance-klassen som mamma skulle ha, riiiktigt skönt var det efter all julmat! Har inte kört Body balance på flera år efter knä-skadan, men nu kom jag på hur mycket jag gillar det!! Sjuukt gött var det och inte minst vad jag behöver :-) Sedan var det lite kvalitetstid med mamma & pappa hemma innan det bar av hem till Tess för lite julklappsbyte & mys! Fick ju såklart värdens finaste och mest genomtänkta julklapp i färgtema av min älskade böna! ;-) TACK!!! Efter att vi bytt lite klappar fick vi skjuts av snällaste Andreas bort till Adams place, Adde körde även hem mig ända till Hammarö i nattens snöstorm, jag är evigt tacksam!!! :-) Kvällen var härlig, rolig och trevlig i mina älskade hjärtans sällskap! Natten dansade vidare på Månen, eller ja alla andra dansade sjukt nice medan mina sjukt snygga men ack så obekväma skor nära på dödade mina fötter - dumt val såhär i efterhand, så ja, man blir nog klokare för varje år ;-)

Lite pics från kvällen...

Julklappsbyte med Tess!


Tess hade fått knep&knåp manicker av sin farbror   Bästa Erik!!

i julklapp - vilket höll mig och Adam sjukt fokuserade

ett bra tag.. Kanske inte så bra förfest grejj?! ;-)


Snygg bild... ;-)


Dom bästa!! Saknar er redan...


Tess & jag :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?