Julbord och vad i helskotta händer...?

Ja herre jösses ni vilket julbord! Får lov att säga att sällskapet var fantastiskt, men maten var då bannemej under all kritik! Det är inte ofta jag tycker illa om mat, men detta var nog något bland det värsta! Galet dålig service och kall mat och FEL mat och GLÖMD mat... Hahaha jag vill lova att vi hade ett väldigt brett samtalsämne under kvällen & kul var det med tjejerna från jobbet :-) Och ur allting dåligt kommer väl alltid något bra, inte sant!? Vi fick gratis efterrätt så vi var rätt nöjda trots allt, men jag kan tyvärr inte rekomendera detta julbord till någon annan av omtanke! Efter ett antal timmars snack och skratt bylsade vi på oss ytterkläderna och började bege oss hemåt.. Jag, Bella och Jess fastnade lite vid Jess bil innan jag och Bella skulle cykla vidare hemåt. Vi står där och snackar i godan ro, fryser som idioter men har trevligt! Men rätt var det är blir Jessika helt stel! Hon säger något i stil med Elin, vänd dej verkligen inte om nu! Verkligen inte det får du bara inte! Viskande pratar hon precis som det är påväg någon mot oss bakom min rygg! Jag blir ju as-nojjig och bara men va fasen, Varför då??!  Nej det går tydligen inte alls för sig, men rätt var det är knackas det på ett fönster inifrån en av lägenheterna på bottenvåningen... Ja nu kunde jag ju vända mej om; varav både jag och Bella blir helt jäkla chockade i fönstret står det en kille i mankini och kör någon dans för en annan tjej och en kille. Han i princip gnider sig mot rutan och åmar omkring inför oss! Vi blir obekväma och skrattar på samma gång så vi bestämmer oss för att bege oss, varav när vi vänder på klacken kommer denna killen utstormande ur dörren. Han och hans kumpaner måååste ha varit höga på något för dom var helt seriösa att det fasen blev ruggigt! Gissa om min cykel fick sjuka turbon för att hinna ifrån! Vi cyklade som idioter, Bella var ganska lugn men själv var jag ju as-nojjig över att han skulle komma ikapp!

Hujedamej vilken galen grej! Flåsig cykeltur blev det hem i mörkret också! Imorgon väntar det ytterligare en skyltsöndag på stan och jag ska jobba, hålla ställningarna på Nilson & försöka sälja bra med julklappar. När jag slutat blir det ut till P och rida lite innan det blir en riiktig slappar-kväll! Är bra sliten efter allt!

Sussa gott!
P & K


The Crew
; Jag, Jennie, Nathalie, Jessika & Bella


Bells & jag! (usch att du ska flytta till Italien kära du

men jag hoppas året kommer gå fort & att jag får uppleva

Italy med min egna expert!


Nathalie & Jessika goa & glada!                            Jag & bossen - väldigt nöjda med
                                                                         desserten ;-)

TACK för en trevlig och minnesvärd kväll tjejer! ;-)

Kommentarer
Postat av: jonathan

haha! seriöst elin, vem bangar en kille i mankini på droger??

2009-12-06 / 11:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?