JULAFTONEN!

Julafton firades alldeles härligt & underbart lugnt i Hammarö-skogen med mamma & pappa! Vi började såklart med julefrukost och jag checkade min strumpa för att se om tomten varit där under natten ;-) Sedan var jag & pappa tvugna att göra en liten insats för Julens hjältar - inom vården! Så det blev ett gästspel på kära gamla coopan för att fixa lite festliga fat... Efter att vi var klara blev det hämtning av lilla mormor som kom över på jullunch. Resten av julafton spenderade vi de tre musketörerna tillsammans med härlig promenad i snön och mys i soffan - vid halv åttatiden efter att vi öppnat paket låg vi utslagna i varsin soffa med mjukisbrallor och jag tror vi sa gonatt nån gång innan elva ;-) Jag är så himla nöjd med vår lugna jul & så har jag ju blivit bortskämd med massa superfina klappar också! ;-) Tusen tack mamma & pappa!!

Hoppas ni haft en härlig julafton ni med & Goo fortsättning på er alla!
P & K

Jag kollar strumpan...                 fina morgon-klappar


Festliga fat till några av julens hjältar på karlstad sjukhus...


Jag & pappa mitt i maten                                      Mamma & pappa på promenad..


Jag & pappa, starkast i stan!          Jag & mamma äter kvällsmacka...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?