Jag längtar...

ja om jag längtar, kära vänner, som ett litet barn på dan före doppare-dan! Jag har pluggat sönder själen, skrivit så smått så smått så att man av texten till och med läser pipigt när man försöker läsa den! då är det lagom illa! Men imorn smäller det! Då ska den förbaskade tentan skrivas så det ryker och sedan så ska jag bannemej dansa ut därifrån :-) Innan jag ska till min älskade P - tur att jag har honom som ger mej sådana sköna och naturliga pauser i vardagen! Det är underbart som attan att vara där och bara VARA! Rida och låta alla andra tankar skingras, försvinna och bara fokusera på rytm och balans, fantastiskt så mycket detta intresse ger mej nästan allt vad jag behöver :-) TUR för mej ;-) Haha så blev det lite djupt idag också, inte allt för ofta här va? Imorn kväll ska vi hem till Catta efter dagens tenta och såklart fira att vi alla är så duktiga! :-) Men nu ska jag strax sussa, ska bara kolla så jag kan läsa min "fusk-lapp" det är ett stort jäkla minus att vara vänsterhänt när man ska skriva yttepytte smått med blyerts, det börjar bli lite suddigt på sina ställen ;-)

Ha de fint allihopa och en skön fredag imorn :-) Hörs snart igen
P & K på er / urtrött Elin

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Bella

Jätte stort lycka till på tentan idag gumman!!!

2009-12-04 / 12:42:12     URL: http://isabellatormena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?