Glädje & Lycka...

Ja vad finns det mer att säga än att vara sjukt jäkla nöjd med att det är fredag imorn och jag går en tre-dagars-ledighet till mötes, varken skola eller jobb! Nog kommer jag ha att göra ändå, men vad skönt med lite spontanitet i livet igen! :-) Idag har det varit en seg dag i skolan och gästföreläsningarna var inte riktigt så givande som jag hade hoppats på... Men men genomfört blev det i alla fall och vi hade en rolig dag :-)  Åkte ut till P & red lite tillsammans med Emelie, som är en ung tjej som ska börja hjälpa mej lite med P någon gång i veckan så jag får lite avlastning :-) Superhärligt! Efter stallet tittade Simon & Björn över lite, vi har ätit tomtegröt, mackor, ägg och te samt planerat lite inför rastlösa själars tripp till Gbg imorn :-) Måste ju hitta på nåt extra när vi äntligen är lediga på en fredag! Många av girlsen är borta men Simons bil går åtta imorn bitti och jag och Björn ska i alla fall roffa åt oss varsin plats, kanske följer Tias med också! :-) Ska julhandlas lite, lite julmarknad och lite Ikea, vi får se hur vi lyckas med vårt tajta Schema! Så mina nära och kära önskar ni er nåt särskilt i julklapp släng in en snabb kommentar! För imorn ska det mesta inhandlas till er ;-) Sitter och försöker lista ut nåt bra till er samtidigt väcks mina känslor till liv för hur mycket jag saknar er och längtar tills i jul! :-) Fick en liten pik på min dialekt idag också av vår gästföreläsare, Peter från idrottsförbundet, när jag snackade lite utanför klassrummet.. Jag bredde väl på lite mer än vanligt för att skojja till det lite, och vips dyker ett garv upp från vår föreläsare som påpekar min värmlandsdialekt. Han tyckte de lät verkligt roligt, men när han fattade att jag var från Karlstad var det tydligen inte lika beundransvärt längre... ;-) Jäkla Dal-mas!

Tog en kik bland sommarens favoriter, och jag känner sån glädje och är lycklig över att snart få träffa er! :-)






Det var det.... Blir tvära kast tills imorn då ska det bli mer julstämning

med bilder från bla Liseberg :-)

Sussa så gott inatt!

Kommentarer
Postat av: sandra

Gud vilka fina bilder :) Sommaren is the shit, även om vintern har sin charm. Bara det kunde komma lite snö! Hoppas allt är bra med dej- Kram

2009-12-11 / 19:48:51     URL: http://sandrarosendahl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?