Fjäderlätt & vit...

Igår kväll när jag åkte hem från Elin singlade det ner små små snöflingor och jag har aldrig förr känt mig så löjligt glad över något så litet! :-) Imorse var jag nästan säker på att marken skulle ha ett tunnt vitt täcke, men icke! Jag åkte ut till stallet lite smått besviken över barmarken, men på vägen ut ser jag hur gradantalet sjunker till -2 grader! Så när jag rullar in mot stallet är det minsann en mark som är fjäderlätt och vit! Snacka energi-boost! Träningen för Tytti gick jättebra och det var verkligen precis vad vi behövde :-) Nu fick vi lite "nya" saker att öva på tills nästa gång vilket känns riiiktigt kul! Var alldeles för länge sen vi tränade sist :-) Efter ridningen tog jag & P en promenad på den fina vita marken :-) Nu ska jag cykla in till jobbet för ett litet pass ha en fin fin dag!

P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?