Fasen vilken afton med PSY!

Ja ni vilken härlig helg det är!! Igår genomfördes ytterligare en tenta inom kort tid, så nu är jag ju lagom mör! Vill jag lova, den värsta tentan jag än så länge varit med om, var det ju också så vi får verkligen se hur detta går, hoppas, hoppas, hoppas på det bästa! Efter tentan fick P såklart sitt besök i vanlig ordning riktigt mys! Vid strax innan sex var jag klar och åkte ut till Catta där kvällens tentafest höll till hela kvällen :-) Jag,Catta och Malin började kvällen med finfin sushi & öl innan alla andra kom över. Å vilken kväll & vilken klass!! Fasen så kul vi hade, jag är så galet glad över PSY09, gött gäng! :-) Hoppas jag kan få upp ett litet filmklipp från kvällen inom kort som jag bara älskar;-) Emil hade med sig guran och snacka om drag vi hade och killarna glänste hela kvällen, mycket förmågor i klassen!

Så länge får ni hålla tillgodo med lite bilder! Imorse var jag uppe omänskligt tidigt för att fixa stallet, sedan blev det en härlig frukost och lång havspromenad med Catta! Sol dagen till ära med snacka om att energinivåan bara sköt i höjden av att få komma ut till hav och sol igen :-) Sol, vind & vatten - no shit! Ted Gärdestad visste vad han snackade om minsann! ;-)Nu sitter jag och degar i soffan innan jag ska bege mej bort till Chefen! Sedan ska vi på julbord, vilket ska bli mums fillibabba ;-)


Malin, Catta & Elin mitt i glöggen!                            Om ni inte har provat årets Blossa

                                                                           glögg, kall med is- så måste ni!

                                                                           Fantastiskt gott!!


Anders, Emil & Björn i bild, sjunger för fullt!           Kärleksfullt i PSY09, Tias & Simon

Jag lovar att ni inte vill missa filmklippet, en liten julhälsning kan man säga! Så håll koll! ;-)

P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?