Det lider mot sitt slut...

Ja då var det dags igen, ännu ett år lider mot sitt slut och det är snart dags för år 2010 att kika ut ;-) 2009 är helt utan tvekan mitt hittills mest händelserika år, så jag har ingen aning om hur jag ska kunna sammanfatta detta underbara år! Hur mycket kan egentligen hända på ett år? Det undrar jag! Hur mycket nya människor kan man träffa? och hur mycket nya erfarenheter kan man få? Livet är bra härligt!! Det är inte bara dags att avrunda 2009 utan också hela 00-talet - vad har egentligen hänt och hur mycket har vi lärt oss? 9 år går fort, väldigt fort - så ta tillvara på dom på bästa sätt, gör det du vill, må bra och var nöjd! Lättare sagt än gjort i vissa fall kanske, men nu finns ett ypperligt tillfälle att göra just dessa saker som får dig lycklig & nöjd - så kom igen! Nytt år, med nya möjligheter! Nu tar vi avstamp för att göra avtryck i framtiden - Vad vill du göra?

Jag har små som stora idéer om nyårslöfte, men de brukar kanske inte hålla, eller hur är det? Jag ska i alla fall delge er mina löften lagom till nyårsafton :-) Vill avsluta detta inlägg med 2 starka & fantastiska individer som haft huvudrollerna under 00-talets år för mig - Arcas pärlan & Panther prinsen, mina största vapendragare har gett mig livets lyckligaste dagar!


Arcas - på Strömsholm                      Panther -  i Arvika

Den lilla vita...                                Den stora svarta...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vilka fina bilder på Arcas! :)

2009-12-29 / 11:36:52     URL: http://misswarmland.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja lille plutten!De va att tider de :-) Som sagt, torp hade sin charm!

2009-12-29 / 21:43:19     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?