Den stora Pulka-dagen!

Annandagen var galet fin den med för när jag vaknade fick jag & pappa ut och skotta all snö som kommit under natten! I  ungefär 2 timmar försökte jag få tag i mina troligtvis utslagna vänner - för jag ville åka pulka!! Snacka att barna-sinnet väcks till liv nåt så in i väggen när det kommer mycket snö! Efter en ganska lång stund senare börjar mina kära vänner ringa upp mig när de inser sina ca 10 missade samtal - killarna bangade utom Adde för han Tess & Atlas kom trotts trötthet och även Aless ville följa med :-) Vi åkte pulka på Kilene medan mamma & pappa tog en promenad genom skogen till oss barn i backen! Backen var full med barn när vi kom - och tom när vi gick... Hmm, kändes ju inte så bra men kul hade vi!!

TACK för en underbar julhelg mina nära och kära hemma i Värmland, längtar redan tillbaka till Er och snön!! Nu är jag hemma i ett barmarkat Halmstad, men hoppet är väl det sista som överger en, så jag hoppas på snö till nyår! :-)

P & K



Min näst intill 20 år gamla Bobb höll fint för tre!


Adde efter några resor med Bobben    Tess & Atlas!


Klockrent!! - Atlas drar Husse på stjärt-lapp!


Aless i full karriär, efter något som skulle               Pulsa i snön - underbart!!

liknat ett hopp! ;-)


Gruppfoto: fr v: Atlas, Tess, Aless & jag ;-)

Kommentarer
Postat av: Tess

Åh gumman detta var ju så underbart! Synd att ni inte har någon snö kvar! Får hålla tummarna att det kommer till nyår! :) Saknar dig redan! Kysss å kram

2009-12-28 / 22:35:05     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?