Ända in i kaklet!!

Ja ni då var det strax att säga "snipp snapp snut så var år 2009 till sitt slut" Men det är en hel dag kvar imorgon så det hinner kanske hända mycket, vem vet!? ;-) Idag har det i alla fall gått i ett och jag bara kör nu känns det som, tänker inte särskilt mycket utan bara kör! :-) Började dagen med en härlig morgon i stallet, en morgon som bjöd på både minusgrader och solsken - underbart! Red ett pass på P som var laddad som få, men riiktigt fin att rida! Efter det var det raka vägen till jobbet och sedan från jobbet vidare till systemet, åååå neeej! Var det enda min tanke kunde forma.. för jag var ju inte direkt ensam - Såklart! Men men det gick ganska så smidigt, blev sedan en snabb-visit hos Linda & Charlie för att hämta lite julklappar som Linda så snällt transporterat ned hit åt mig :-) Innan jag satte mig i soffan här hemma till Victoria secret fashion show så hann jag med en sväng på gymet också, så nu är mina muskler mycke trötta!! Så nu ska jag efter att även ha duschatstädat och rensat lite i mina garderober gå och lägga mig i min fantastiskt underbara säng - God natt!

Just det! Det var ju detta med nyårslöften också, jag ska faktiskt ha nyårslöfte detta året!
1: Det lilla- Lära mig äta sjukt bra med pinnar! (jag innehar total oförmåga för tillfället...)
2: Det klyschiga- Stressa mindre (För hälsan ;-)...)
3: Det stora- arbeta ideellt med något för att göra något litet i den stora världen... Jag citerar prinsessan Madeleine i senaste Elle - "Man behöver inte flytta berg, men man kan kanske plocka upp ett gruskorn" Så det ska jag göra, genom att hjälpa andra ger man också något till sig själv!

Ha nu ett riktigt gott slut & ett gott nytt år!
P & K

Härlig morgon i stallet!


Lite mer julklappar - smart & snygg låda till att förvara skor i - perfekt
för mig, så nu är hallen lite renare & ett underbart överkast!

Nu ska jag gossa ner mig, sov gott!

Kommentarer
Postat av: jonathan

genom att bjuda mig på sushi så har du uppfyllt alla nyårslöften. du äter nyttigt samtidigt som jag lär dig äta med pinnarna du håller i handen, och du gör en ekonomisk insats till mig som behöver. välgörenhet. ett gruskorn.

2010-01-03 / 00:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?